7.05.2007

doin' vanille's baby photo meme



vanille here is my "baby" photo. I couldn't find one earlier than this. how about those white gloves and hat? and check out my "power stance"! grrherhaha

Labels: ,

15 Comments:

Blogger iamnot said...

Hot Damn!
Wow..."You had me at 6 years old."

Love this shot. I obviously don't know you well enough to say this, but that shot seems to convey what I can tell of your personality very well.

11:42 AM  
Blogger /t. said...

somehow,
i was expecting
something more 'rottie'

but this one is cute, too :)

/t.

12:06 PM  
Blogger Infinitesimal said...

I LOVE it!!!

That powerstance is so superhero-esque
And that expression on your face is priceless.


I had a very weird fourth btw.
will tell you about it soon.

1:57 PM  
Blogger boneman said...

cute dimples, too.

Looks like yer ready t'go tap dancin' some....

4:01 PM  
Blogger kate said...

even then you were a Diva! Would love to get your parents take on you as a little tyke! I bet you were a spitfire then too! lol

Happy 4th gf!

4:52 PM  
Blogger puerileuwaite said...

Geez! That house must be HUGE!

5:23 PM  
Blogger Little Lamb said...

You're tagged.

6:10 PM  
Blogger she said...

iamnot: 6 was good. then...what happened?!? haha
i am lucky i came up in a time where little girls were little girls. im not sure what i am seeing now, post feminism, is progress. (i know im gonna take a rolled paper rap for that one.)

/t: i thought about that. but i knew vanille would want the real deal. thanks for the smile

vanille: thanks! im glad i did this meme. ive thought a lot about that power-stance and how early on a child can get a sense of self, and then all the ways it can be lost along the way.

boney: grrherhaha i never did tap but i do like clacketey noise. in my next life i plan to be one of those people who play trash can lids in a shopping cart.

kate: a sweet diva right? not like, say, a cracked-out whitney houston style diva. right? right?!!?!
lol! is your tongue green? inquiring divas wanna know. hope your fourth was good too!

PW: of course its big. im about 2 feet tall there. grrerhaha. (you know full well everything looks big to a pug.)

lamby: uh oh what do you have up your woolen leg?

6:07 AM  
Blogger Paul said...

Blast from the past! That furniture is so much like what my grandmother had on her porch...

OK, now if that's really you then I've been badly mistaken as to your gender identity for a long time... I hate it when that happens.

8:47 AM  
Blogger she said...

paul???!! you missed the "outing" of K9??? i guess K9 left town with percy blythe silly ;-)

btw to /t: do you remember that photo of the iron chair you liked? see that furniture in my photo? same stuff..it lives with me now.

11:15 AM  
Blogger Pete Bogs said...

well don't you look the sassy one! lol... nice

12:17 PM  
Blogger Jean said...

hey grrrrll... just wanted to thank you for stopping by my blog. Great to see you again. Come back often!

Sassy photo here... heh.

5:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ha!!! Love it..how did you dig that one up? Want to go get a donut at the donut shoppe?

8:56 AM  
Blogger Infinitesimal said...

I can dig post-feminism.

Here is some applewood smoked bacon.

3:09 PM  
Blogger X. Dell said...

You look very adult, actually. Lemme guess, you were always the most mature of your friends?

7:09 PM  

Post a Comment

<< Home